Συντονιστής έκδοσης:

Χάρης Λεμπιδάκης

Η καλύτερη διατροφή για προστασία από το κρύο!

  • 04/01/2017 - BLOG
  • |

Η καλύτερη διατροφή για προστασία από το κρύο!

Το κρυο άρχισε για τα καλά και στόχος μας είναι να ανεβάσουμε την εσωτερική θερμοκρασία. Πως θα το καταφέρουμε αυτό; Τρώγοντας συγκεκριμένες τροφές. Δείτε ποιες είναι αυτές!

Σούπες
Οι σούπες όπως και η φασολάδα αποτελούν εξαιρετικές επιλογές για τις κρύες μέρες. Η κοτόσουπα είναι επίσης καλή επιλογή, καθώς συνδυάζει πρωτεΐνες κα υδατάνθρακες. Οι σούπες λαχανικών που δεν περιέχουν υδατάνθρακες μπορούν να μας ζεστάνουν αλλά η αύξηση της θερμοκρασίας δεν έχει διάρκεια.

Λαχανικά
Ορισμένα λαχανικά, όπως οι πατάτες, οι γλυκοπατάτες, τα καρότα και τα παντζάρια, είναι πιο δύσπεπτα και συνεπώς απαιτούν περισσότερη ενέργεια για να αξιοποιηθούν από τον οργανισμό.

Καυτερές πιπεριές
Οι καυτερές πιπεριές, λόγω της καψαϊκίνης που περιέχουν, διεγείρουν το κυκλοφορικό σύστημα και βοηθούν στην αύξηση της εσωτερικής θερμοκρασίας. Το μαύρο πιπέρι, λόγω της πιπερίνης, μιας ουσίας που αυξάνει τη θερμογένεση μέσω της επίδρασης της στο νευρικό σύστημα, μπορεί επίσης να βοηθήσει.

Πράσινο Τσάι
Το πράσινο τσάι περιέχει μια ομάδα ουσιών που λέγονται κατεχίνες, οι οποίες αυξάνουν τη θερμογένεση.

Τzίντζερ
Το τζίντζερ περιέχει δύο χημικές ουσίες, την τζιντζερόλη και την σογκαόλη, οι οποίες είναι υπεύθυνες για την ιδιαίτερη γεύση του αλλά του προσδίδουν και θερμαντικές ιδιότητες, όπως αναφέρει το onmed


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

    Όνομα:
    *

    Email:
    *

    Σχόλιο:


    Πόσο κάνει 2+3;
    *

    ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
    • Απαγορεύονται οι δημοσιεύσεις με υβριστικό περιεχόμενο.
    • Όλες οι δημοσιεύσεις υπόκεινται στην έγκριση του διαχειριστή.
    • Οι δημοσιεύσεις μπορούν να αφαιρεθούν μόνο από την διαχείριση





  • TEATRO
  • FANTASIA
  • DEALBER
  • THE LOMASSOL COLLEGE
  • ΓΙΑΤΡΟΙ
  • BIOART
  • Athenstimes

  • ΜΑΡΙΑ ΛΟΗ
  • MUSEUM
  • Casper
  • Παναγιώτης Αποστολόπουλος Πέρρος