Ελένη Καστάνη: «Είμαι καλλιτέχνης του βασάνου, δεν μου αρέσει ο εύκολος δρόμος»

Ελένη Καστάνη: «Είμαι καλλιτέχνης του βασάνου, δεν μου αρέσει ο εύκολος δρόμος»

Παραδέχεται ότι στην αρχή της καριέρας της αντιμετώπισε δυσκολίες, ωστόσο δεν μετάνιωσε στιγμή που αποφάσισε να εγκαταλείψει τις σπουδές της στο Πανεπιστήμιο για να ακολουθήσει το όνειρό της. Νιώθει «χορτάτη» επαγγελματικά, παρ’ όλα αυτά δεν έχει εφησυχάσει λεπτό, ενώ αποκαλύπτει:

«Δεν νιώθω ότι έχω κατακτήσει όλα όσα θέλω. Ένας καλλιτέχνης αγωνιά, αγωνίζεται και βασανίζεται. Είμαι καλλιτέχνης του βασάνου. Δεν μου αρέσει ο εύκολος δρόμος. Ξέρω ότι αυτό δεν συνάδει με την εποχή που ζούμε. Είναι, μάλλον, παλιομοδίτικο πια».

Την έχω απέναντί μου και αναρωτιέμαι αν τελικά οι καριέρες χτίζονται από τα «όχι» που λέμε. Η απάντησή της μου λύνει κάθε απορία. «Σε ένα 80% των προτάσεων που έχω δεχτεί έχω πει “όχι”. Μου έχουν προτείνει δουλειές με πολύ καλά χρήματα κι έχω πει ότι δεν θα τις κάνω. Πιστεύω ότι ο καλλιτέχνης σε οποιαδήποτε δουλειά φέρει την ποιότητά του, ωστόσο έχω αρνηθεί να κάνω πράγματα που θεωρούσα ότι δεν θα μου έκαναν καλό. Ήθελα, δηλαδή, να αφήσω ανοιχτούς ορίζοντες στην καριέρα μου. Εγώ είμαι από τους ανθρώπους που έχουν κάνει εμπορικά πράγματα.

Έχω κάνει τηλεόραση, διαφημίσεις, εμπορικό θέατρο με μεγάλη προσέλευση κοινού. Όποτε μου δόθηκε, όμως, η ευκαιρία τόλμησα να κάνω και εντελώς διαφορετικά πράγματα. Μου αρέσουν οι εναλλαγές. Έχω κάνει και αποτυχίες. Βέβαια, άμα κοιτάξω πίσω, στα 35 χρόνια καριέρας μου βλέπω ότι οι επιτυχίες είναι περισσότερες. Δηλαδή, αν ήμουν στην Αμερική, δεν θα μιλούσαμε καν τώρα, θα ήμουν ζάπλουτη» μου εξηγεί γελώντας.

Το οξυδερκές και συγχρόνως παιδικό της βλέμμα σε κάνει να πιστέψεις ότι σπάνια φθάνει στα όριά της. «Είμαι άνθρωπος της απόλυτης υπομονής. Είναι αδύνατον να ξεκινήσω έναν καβγά. Για να γίνει αυτό, σημαίνει ότι δεν έχει σωτηρία το πράγμα. Αρκετές φορές, κατά τη διάρκεια των εντάσεων, ήμουν ο άνθρωπος που έλεγα “Δεν με ενδιαφέρει ο χαρακτήρας του καθενός. Με ενδιαφέρει ότι είναι καλός στη δουλειά, οπότε θα φροντίσω να συνυπάρξω μαζί του”. Μερικές φορές, υπέφερα κιόλας, μπορώ να πω. Έχει τύχει σε μεγάλες επιτυχίες να είναι δραματικές οι συνθήκες. Τώρα όμως, που είμαι μεγαλύτερη ηλικιακά, δεν μπορώ να κάνω την υπομονή που έκανα παλαιότερα».

Με αφορμή αυτή της την απάντηση, τη ρωτάω τι συνέβη τελικά με την παράσταση Μαρία Πενταγιώτισσα, από την οποία αποχώρησε λίγο πριν από την πρεμιέρα: «Είναι επιλογή μου να μην απαντώ. Τριάντα πέντε χρόνια είμαι σε αυτή τη δουλειά και δεν έχω φύγει ποτέ. Οι άλλοι φεύγανε και πήγαινα να τους γυρίσω πίσω, αλλά εγώ δεν έφευγα ποτέ. Για να φύγω, σημαίνει ότι έπρεπε να το κάνω. Δεν έχω να πω κάτι άλλο».

Μια επιτυχημένη επαγγελματικά γυναίκα συναντά την απόλυτη μητρική φιγούρα και καθώς η κουβέντα μας εξελίσσεται μου μιλάει για τον γιο της, Κωστή. «Μπορώ να σου πω ότι αν με αξιολογούσα στη ζωή μου, απ’ ό,τι έχω καταφέρει μέχρι στιγμής, θα σου έλεγα ότι είμαι καλύτερη ως μάνα. Πιστεύω ότι το δέσιμο που έχει μια μητέρα με τον γιο είναι μεγαλύτερο. Το οιδιπόδειο, βλέπεις, ισχύει πάντα. Τον θυμάμαι να είναι 4 και την ώρα που βάφομαι για να πάω στο θέατρο να μου λέει “Μαμά, είσαι πολύ ωραία”. Σκεφτόμουν ότι ενστικτωδώς με βλέπει πολύ ωραία. Φαντάσου, δηλαδή, να είχε μια άλλη μάνα» δηλώνει γελώντας.

Πηγή Περιοδικό People 


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • ANEK
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper