Ρελάνς του ΟΡΕΝ στην τηλεθέαση. Η Barkingwell Media του Νίκου Κοκλώνη ξεκινάει δυναμικά ....

  • 07/07/2020 - MEDIA - Χάρης Λεμπιδάκης
  • |

Ρελάνς του ΟΡΕΝ στην τηλεθέαση. Η Barkingwell Media του Νίκου Κοκλώνη ξεκινάει δυναμικά ....

Ειδικότερα τη Δευτέρα που εγκαινίασε και επίσημα την καλοκαιρινή σεζόν με το «Καλοκαίρι #not» -τη νέα εκπομπή στην πρωινή ζώνη που είναι συμπαραγωγή με την Barkingwell Media- τις ελληνικές ταινίες αλλά και την προβολή του καταιγιστικού επεισοδίου του «Κόκκινου Ποταμιού» στην prime time, ο σταθμός κατάφερε να κλείσει την ημέρα με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 18-54 στο 9.2%, ξεπερνώντας τόσο τον ΣΚΑΪ αλλά και το Μega.

Είναι χαρακτηριστικό πως το «Καλοκαίρι #not» στην πρεμιέρα του κατάφερε να κάνει 13% στο γκρουπ 18-54 ενώ ειδικά στις γυναίκες 25-44 ανέβηκε στο εντυπωσιακό 17%. Η απόφαση από τα στελέχη του καναλιού για προβολή πρωτότυπου προγράμματος το φετινό, πολύ ιδιαίτερο καλοκαίρι λόγω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει και στο τηλεοπτικό πεδίο ο κορονοϊός, απέφερε νούμερα όχι μόνο στα προγράμματα του Open αλλά και στο ανανεωμένο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Και οφείλουμε να το τονίσουμε ότι πίσω από την Barkingwell Media   βρίσκεται ο Νίκος Κοκλώνης. 


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • ANEK
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper