Ρελάνς του ΟΡΕΝ στην τηλεθέαση. Η Barkingwell Media του Νίκου Κοκλώνη ξεκινάει δυναμικά ....
Ειδικότερα τη Δευτέρα που εγκαινίασε και επίσημα την καλοκαιρινή σεζόν με το «Καλοκαίρι #not» -τη νέα εκπομπή στην πρωινή ζώνη που είναι συμπαραγωγή με την Barkingwell Media- τις ελληνικές ταινίες αλλά και την προβολή του καταιγιστικού επεισοδίου του «Κόκκινου Ποταμιού» στην prime time, ο σταθμός κατάφερε να κλείσει την ημέρα με μέσο όρο στο δυναμικό κοινό 18-54 στο 9.2%, ξεπερνώντας τόσο τον ΣΚΑΪ αλλά και το Μega.
Είναι χαρακτηριστικό πως το «Καλοκαίρι #not» στην πρεμιέρα του κατάφερε να κάνει 13% στο γκρουπ 18-54 ενώ ειδικά στις γυναίκες 25-44 ανέβηκε στο εντυπωσιακό 17%. Η απόφαση από τα στελέχη του καναλιού για προβολή πρωτότυπου προγράμματος το φετινό, πολύ ιδιαίτερο καλοκαίρι λόγω των συνθηκών που έχει διαμορφώσει και στο τηλεοπτικό πεδίο ο κορονοϊός, απέφερε νούμερα όχι μόνο στα προγράμματα του Open αλλά και στο ανανεωμένο κεντρικό δελτίο ειδήσεων. Και οφείλουμε να το τονίσουμε ότι πίσω από την Barkingwell Media βρίσκεται ο Νίκος Κοκλώνης.
|
|
Δεν βρέθηκαν σχόλια. Γίνε ο πρώτος που θα δημοσιεύσεια> |