Το Facebook αλλάζει και γίνεται «Meta» . Το νέο εγχείρημα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ

  • 29/10/2021 - BLOG
  • |

Το Facebook αλλάζει και γίνεται «Meta» . Το νέο εγχείρημα του Μαρκ Ζάκερμπεργκ

Ο Μαρκ Ζάκεμπεργκ, ο ιδρυτής του Facebook, ανακοίνωσε την Πέμπτη  ότι η μητρική εταιρεία θα αλλάξει όνομα και στο εξής θα αποκαλείται Meta.

Αυτό γίνεται για να ανταποκρίνεται καλύτερα στο σύνολο των δραστηριοτήτων της, από τα social media μέχρι την εικονική πραγματικότητα, όμως οι ονομασίες των διαφόρων υπηρεσιών της θα παραμείνουν ίδιες.

Ο Ζάκερμπεργκ επέλεξε την ελληνική λέξη «Μετά» για να δείξει ότι «υπάρχουν ακόμη πολλά να γίνουν». «Μάθαμε πολλά, αντιμετωπίζοντας πολλά προβλήματα», σχολίασε, κρίνοντας ότι είναι πλέον καιρός «να οικοδομήσουμε το επόμενο κεφάλαιο», με το νέο όνομα να φιγουράρει ήδη στην επίσημη εταιρική σελίδα του Facebook.


Τι είναι το metaverse που οραματίζεται ο Μαρκ Ζάκερμπεργκ για την επόμενη μέρα του Facebook

Η ανακοίνωση αυτή έγινε αφού την προηγούμενη μιάμιση ώρα ο Ζάκερμπεργκ παρουσίαζε το metaverse, το «μετασύμπαν» που σύμφωνα με τον ίδιο συνιστά το μέλλον του Ίντερνετ, μετά τους υπολογιστές και τα κινητά τηλέφωνα, στο οποίο οι άνθρωποι θα έχουν πρόσβαση για να αλληλεπιδρούν, να εργάζονται ή να ψυχαγωγούνται μέσω της τεχνολογίας (π.χ. γυαλιά ή κράνη εικονικής και ενισχυμένης πραγματικότητας).

Οι επικριτές του Facebook σχολίασαν ότι η αλλαγή της ονομασίας είναι ένας ελιγμός περισπασμού, την ώρα που ο κολοσσός πλήττεται από σκάνδαλα και καταγγελίες όσον αφορά την παραπληροφόρηση, το απόρρητο των δεδομένων των χρηστών αλλά και το σεβασμό στο δικαίωμα του ανταγωνισμού.

Η εταιρεία «πιστεύει ότι μια νέα μάρκα μπορεί να την βοηθήσει να αλλάξει το θέμα» συζήτησης, ανέφερε την περασμένη εβδομάδα μια μη κυβερνητική οργάνωση, το «Πραγματικό Συμβούλιο Εποπτείας του Facebook», όταν ακόμη κυκλοφορούσαν φήμες για την αλλαγή του ονόματος.

Κι αυτό δεν μοιάζει να απέχει πολύ από την πραγματικότητα, καθώς οι αλλαγές έρχονται σε μια εποχή μεγάλης πίεσης για το Facebook, το οποίο τις τελευταίες εβδομάδες έχει βρεθεί στο μάτι του κυκλώνα μετά την διαρροή εγγράφων και τις καταγγελίες της μάρτυρα δημοσίου συμφέροντος και πρώην εργαζόμενης της εταιρείας, Φράνσις Χάουγκεν, ότι ο κολοσσός των social media βλάπτει τα παιδιά και προκαλεί διαιρέσεις.


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • TEATRO
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Invoid spa
  • Invoid
  • Casper