Nomads vs Στην Υγειά μας ρε παιδιά : Τι έδειξε το ραβασάκι της Nielsen το Σάββατο το βράδυ ;

  • 21/10/2018 - MEDIA - Χάρης Λεμπιδάκης
  • |

Nomads vs Στην Υγειά μας ρε παιδιά : Τι έδειξε το ραβασάκι της Nielsen το Σάββατο το βράδυ ;

Ο Σπύρος Παπαδόπουλος ταξίδεψε μουσικά με τους καλεσμένους του στην δεκαετία του 80 και η εκπομπή δεν έφερε τα αποτελέσματα που σίγουρα ήθελε ο ίδιος και οι συνεργάτες του. Τα ποσοστά τηλεθέασης  στο γενικό μερίδιο έμειναν κοντά στο 20% και στο νεανικό κοινό στο 15%. Απέναντι είχε ανταγωνισμό απο Ελληνικές ταινίες σε Alpha και Open tv που κινήθηκαν σε ποσοστά κοντά στο 10-12% και το Nomads που είχε μια μικρή άνοδο στο δυναμικό κοινό αλλά και πάλι δεν έκανε την διαφορά και έμεινε στην δευτέρη θέση... Ας δούμε αναλυτικα....

Γενικό κοινό

Nomads  10% - 12,7% - 12,1% - 11,9% - 14,8% - 16,1% - 15,5% - 11,5% - 13,6% - 13,2% 

Στην Υγειά μας ρε παιδιά  17,8% - 20,2% - 18,4% - 13,8% - 16,9% - 18% - 19,8% - 12,9% - 17,3% - 18,2% - 18,4% - 16,9% - 18,5% 

Νεανικό κοινό

Νomads  10,5% - 13,5% - 13% - 12,8% - 15,7% - 16,7% - 15,8% - 10,7% - 12,4% - 12% 

Στην Υγειά μας ρε παιδιά  11,8% - 13,4% - 12,9% - 10,7% - 13,9% - 13,8% - 14,4% - 9,6% - 13,4% - 16,3% - 18,2% - 16,7% - 17,5% 

 


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • ANEK
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper