Συνέντευξη στο Newspistol.gr : Η PR/Marketing & HR Director των Stella Hotels μιλάει για όλα αλλά και για την ποιότητα εξυπηρέτησης των καλεσμένων τους !

Συνέντευξη στο Newspistol.gr : Η PR/Marketing & HR Director των Stella Hotels μιλάει για όλα αλλά και για την ποιότητα εξυπηρέτησης των καλεσμένων τους  !


Η Βίκυ Μαλταμπέ εντάχθηκε στον όμιλο ξενοδοχειακών επιχειρήσεων Stella Hotels ως PR/Marketing & HR Director τον Φεβρουάριο του 2018. Η εργασιακή της εμπειρία, η κατάρτιση αλλά και το ενδιαφέρον της σχετίζονται με ευρύ φάσμα δραστηριοτήτων και λειτουργιών μιας ξενοδοχειακής μονάδας και ειδικότερα στα τμήματα των Δημοσίων Σχέσεων, Marketing και του Ανθρώπινου Δυναμικού. Έχει εργαστεί στον ξενοδοχειακό όμιλο “Hersonissos Group Hotels” ως Corporate Guest Relations Manager καθώς και στην ξενοδοχειακή εταιρεία Atlantica Hotels & Resorts ως Public Relations Manager έχοντας την ευθύνη για την εξασφάλιση της κατάλληλης οργάνωσης, συντονισμού και ελέγχου ενεργειών µέσα στα πλαίσια µιας στρατηγικής µε σκοπό την επίτευξη της ικανοποίησης του πελάτη και των στόχων του ξενοδοχείου.


Η Βίκυ έχει εργαστεί στο παρελθόν επί σειρά ετών στην εταιρεία Aldemar Resorts στο τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού με στόχο την ανάπτυξή του, την καλλιέργεια εργασιακού κλίματος και την διαχείριση της εταιρικής κουλτούρας. Στην ίδια εταιρεία έχει εργαστεί στα τμήματα Δημοσίων Σχέσεων και Marketing. Έχει εργαστεί επίσης ως Υπεύθυνη Δημοσίων Σχέσεων στο ξενοδοχείο Mirabello hotel & Village της εταιρείας Iberostar καθώς και στο τμήμα Marketing της εταιρείας Datamonitor Europe στο Λονδίνο. Έχει παρακολουθήσει εκπαιδευτικά σεμινάρια με θέματα το ανθρώπινο δυναμικό, τις εργασιακές σχέσεις, διαδικασίες λειτουργίας ξενοδοχειακών τμημάτων, ηλεκτρονικά προγράμματα του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού και αντιμετώπισης επικίνδυνων καταστάσεων. Είναι κάτοχος Bachelors Degree (Hons) στη Διοίκηση Ξενοδοχειακών Επιχειρήσεων από το Πανεπιστήμιο της Ουαλίας και Master of Science Degree στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και Εργασιακές Σχέσεις από το πανεπιστήμιο Brunel του Λονδίνου.

Σήμερα έχουμε την χαρά να μας μιλάει αποκλειστικά στο Newspistol.gr και να μας μιλάει για την εταιρεία Stella Hotels αλλά και το μεγάλο στοίχημα του τουρισμού. 

 

Ώς PR/Marketing & HR Director at Stella Group of Hotels θα ήθελα να μας πείς πως προετοιμαστήκατε φέτος με τον Covid να είναι οπως όλοι ελπίζουμε προς το τέλος του... 

Η Ελλάδα πέρυσι κέρδισε το στοίχημα της εμπιστοσύνης των ξένων επισκεπτών σε σχέση με τους ανταγωνιστικούς προορισμούς της, και μας δίδαξε πολλά καθώς ήμασταν και είμαστε από τους τυχερούς που είχαμε την ευκαιρία να δουλέψουμε με πολύ υψηλές πληρότητες, έστω και για 4 μήνες. Ευθύς εξαρχής o στόχος ήταν να προσφέρουμε στους επισκέπτες και τους υπαλλήλους μας την εμπιστοσύνη και τη διαβεβαίωση ότι η υγεία και η ασφάλειά τους είναι η πρώτη μας προτεραιότητα. Η πανδημία είχε τεράστιο κόστος αλλά μας έδωσε τη δυνατότητα να σκεφτούμε τους στόχους και τις προτεραιότητες μας. Μας έμαθε ότι η ζωή δεν προχωράει με «αυτοματισμούς», αλλά με συνειδητές αποφάσεις και με συλλογική κινητοποίηση. Η κουλτούρα της εταιρείας είναι εκείνη που έχει διαμορφώσει τον τρόπο με τον οποίο αντιμετωπίζουμε την κάθε μέρα.

Η εκπαίδευση του προσωπικού μας ήταν συνεχής μιας και πρωταρχικό μας μέλημα ήταν να προσφέρουμε στους καλεσμένους μας έναν ασφαλή προορισμό που να πληροί όλες τις προϋποθέσεις και τα μέτρα τα οποία υπέδειξαν οι αρμόδιες αρχές και φορείς,  χωρίς ωστόσο να κάνουμε κάποια “έκπτωση” στο επίπεδο αναψυχής και απόλαυσης των διακοπών των καλεσμένων μας. Και το καταφέραμε! Τηρήσαμε αυστηρά τα μέτρα προφύλαξης για την διασπορά της λοίμωξης Covid-19 με απόλυτη επιτυχία. Για το 2021 προετοιμαστήκαμε παρακολουθώντας συνεχώς τις εξελίξεις, φροντίζοντας και προσαρμόζοντας τις υπηρεσίες μας σύμφωνα με τα πρωτόκολλα και τις ισχύουσες οδηγίες του Εθνικού & Παγκόσμιου Οργανισμού Δημόσιας Υγείας.

Ακολουθούμε πιστά τις οδηγίες Υγείας και Ασφάλειας και τις ορθές πρακτικές καθαρισμού και απολύμανσης στον τομέα των τροφίμων προκειμένου να διασφαλίσουμε την ασφαλή γαστρονομική εμπειρία των επισκεπτών μας, που αποτελεί και σήμα κατατεθέν για τα ξενοδοχεία μας. Επίσης προσφέρουμε μια βελτιωμένη εμπειρία στους καλεσμένους μας έχοντας δημιουργήσει το Stella Hotels Collection App για ανέπαφο check in και πλήρη πρόσβαση στις υπηρεσίες και τις εγκαταστάσεις των ξενοδοχείων ώστε να είναι όλοι συντονισμένοι με ασφάλεια.
 

Τέλος παρέχουμε στις εγκαταστάσεις μας εγκεκριμένα μοριακό τεστ RT-PCR όπου οι καλεσμένοι μας μπορούν να πραγματοποιήσουν και να λάβουν τα αποτελέσματα χωρίς να χρειαστεί να μετακινηθούν. 

No description available.

 

No description available.

 

- Έχετε ανεβάσει ψηλά τον πήχη στην εξυπηρέτηση του πελάτη και σε ότι του παρέχετε. Αυτό νομίζω σας κάνει ακόμη πιο χαρούμενους με τις μοναδικές κριτικές που έχετε...

Σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον, και σε ένα κλάδο με υψηλές ταχύτητες και ανταγωνισμό όπως αυτόν του τουρισμού, η διοίκηση της εταιρείας έχει την διορατικότητα να «βλέπει» την ροή των εξελίξεων. Σίγουρα πρόκειται για μία εταιρεία που έχει αφουγκραστεί το περιβάλλον στο οποίο δραστηριοποιείται και έχει καταφέρει να προχωρά σε καίριες κινήσεις την κατάλληλη στιγμή, προκειμένου να ισχυροποιήσει ακόμα περισσότερο την θέση της. Η εξυπηρέτηση του Πελάτη δεν είναι μια απρόσωπη έννοια. Η επιτυχία της, όπως και η αποτυχία της είναι αποτέλεσμα της δράσης ανθρώπων που έχουν επιφορτιστεί με αυτό το ρόλο. Οι άνθρωποι μας λοιπόν, είναι αυτοί που καθορίζουν την ποιότητα του επιπέδου εξυπηρέτησης των καλεσμένων μας. Είμαστε χαρούμενοι διότι εκτός από αγάπη για τη δουλειά που κάνουν, οι άνθρωποι μας διαθέτουν εφόδια όπως η ενσυναίσθηση, οι αληθινές, αυθεντικές εμπειρίες με αληθινό ενδιαφέρον και σεβασμό για τις ανάγκες των καλεσμένων μας. Εμπειρίες που προλαβαίνουν τις ανάγκες τους και που βασίζονται στην αληθινή και προσωποποιημένη επικοινωνία. Η αναγνώριση όλων των παραπάνω από τους καλεσμένους μα μάς κάνει ιδιαίτερα υπερήφανους και ευγνώμονες μιας και αυτό αποτελεί την καλύτερη και πιο σημαντική «διαφήμιση» για εμάς! Ακούμε πάντα με προσοχή τις παρατηρήσεις τους, αφουγκραζόμαστε τις ανάγκες και τις επιθυμίες τους και δεν επαναπαυόμαστε ποτέ εισάγοντας διαρκώς νέες υπηρεσίες και καινούργιες εμπειρίες σε όλα τα ξενοδοχεία μας. 

May be an image of pool and outdoors

- Σε σχέση με την περσινή σεζόν τι διαφορετικό θα δούμε στο Stella Island Luxury Resort & Spa όσο αφορά τις παροχές σας 

Στην εταιρεία Stella Hotels ενθαρρύνουμε τους ανθρώπους να δίνουν τον καλύτερό εαυτό τους και να εργάζονται σε ένα ευχάριστο περιβάλλον που να τους εμπνέει  και οφείλω να πω πως δεν υπάρχει κάτι που να με γεμίζει περισσότερο από το να δημιουργούμε ένα workplace για pioneers, και happy innovators όπως μου αρέσει να το εκφράζω. Υπάρχουν πολλοί στόχοι που θέλουμε να πετύχουμε. Σίγουρα θέλουμε να κάνουμε συνεχώς level up και να αναζητάμε το κάτι παραπάνω, να προσφέρουμε services που θα κάνουν την διαφορά.

Το Stella Island Luxury Resort & Spa δεν είναι απλά ένα πρωτοπόρο ξενοδοχειακό concept σε πανελλήνιο επίπεδο, είναι ένας ζωντανός οργανισμός που διαρκώς εξελίσσεται. Κάθε χρόνο έχει κάτι νέο να δώσει και αυτό το αναγνωρίζουν και το απολαμβάνουν οι πιστοί και επαναλαμβανόμενοι καλεσμένοι μας, που παρακολουθούν, χαίρονται και συμβάλλουν, μαζί με εμάς στην εξέλιξη του ξενοδοχείου. Φέτος δημιουργήσαμε ένα comfort cocktail dining χώρο με Mexican Fusion κουζίνα το “Paraiso Party Garden” με ζωντανή μουσική και χορευτικά shows.

Ένας εξαιρετικός χώρος υψηλών προδιαγραφών φτιαγμένος με ιδιαίτερα υλικά, όπου δημιουργεί ένα εκλεπτυσμένο σκηνικό, το οποίο αναδίδει μια αίσθηση χαλάρωσης αλλά και άνεση χαρίζοντας στους καλεσμένους μας  μια μοναδική μουσική εμπειρία με ιδιαίτερη ηχητική ατμόσφαιρα και μοναδικές γαστρονομικές εμπειρίες. Επιπλέον φέτος δημιουργήσαμε σε πανελλαδικό επίπεδο ένα πρωτοποριακό σύστημα ευεξίας και Fitness σε συνεργασία με την εταιρεία My Equillibria. 

Εδώ μαζί με την PR/Marketing & HR Director at Stella Group of Hotels , 

Βίκυ Μαλταμπέ στο Stella Island Luxury Resort & Spa.

May be an image of 2 people, including Vicky Maltabe, people standing and outdoors

- Υπάρχει ένα δείγμα για Ιουλιο και Αύγουστο για τον κόσμο που θα υποδεχτείτε και τις χώρες απο όπου θα ταξιδέψουν; 

Οι καλεσμένοι μας έρχονται πραγματικά από κάθε γωνιά της γης. Δεν είναι λίγοι οι επισκέπτες μας από πολύ μακρινές χώρες, που είδαν τυχαία το ξενοδοχείο στο Instagram ή σε κάποιο άλλο κοινωνικό μέσο δικτύωσης και απλά το ερωτεύτηκαν με την πρώτη ματιά. Η επόμενη μέρα διαγράφεται ενδιαφέρουσα και υποσχόμενη για τον τουρισμό. Πέρσι υποδεχτήκαμε το 25% των τουριστών που ήρθαν στη χώρα μας το 2019. Εκτιμώ φέτος ότι θα έχουμε τους διπλάσιους τουρίστες και τον Ιούλιο και τον Αύγουστο τα πράγματα θα θυμίζουν ένα πιο φυσιολογικό καλοκαίρι. Η φετινή σεζόν με τη ζήτηση σωρευμένη και τον κόσμο εμβολιασμένο, θεωρώ θα είναι μακρύτερη. Έχουμε ήδη πολλές κρατήσεις για τον Οκτώβριο, ακόμη και για την πρώτη βδομάδα του Νοεμβρίου. Καθώς ολοένα και περισσότερος κόσμος θα εμβολιάζεται, τα ταξίδια πιστεύω πως θα παραμείνουν ζωντανά. 

 

No description available.

- Πως μπορεί  κάποιος να κάνει την κράτηση του και τι χρειάζεται ως αποδεικτικά για τον Covid ερχόμενος στα ξενοδοχεία σας ;
 

Οι κρατήσεις γίνονται είτε απευθείας μέσω της ιστοσελίδας μας, είτε μέσω των αξιόπιστων συνεργατών μας, είτε στις περισσότερες πλατφόρμες προσφοράς καταλυμάτων αναψυχής. Η ξενοδοχειακή βιομηχανία μπαίνει σε μια χρυσή εποχή εξατομίκευσης των αναγκών ως απάντηση στις συνεχώς εξελισσόμενες προσδοκίες των πελατών. Έτσι και εμείς φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε σε αυτή την τάση και να διασφαλίζουμε ότι οι επισκέπτες μας νιώθουν μοναδικοί. Είμαστε εξαιρετικά χαρούμενοι που ένα πολύ μεγάλο ποσοστό των καλεσμένων μας προτιμάει να απευθύνεται απευθείας σε εμάς για τις διακοπές του.

Συγκεκριμένα το ποσοστό των μεμονωμένων κρατήσεων για  το Stella Island Luxury Resort & Spa αγγίζει το ποσοστό του 60% και το 40% για τα υπόλοιπα ξενοδοχεία του ομίλου. Το τμήμα κρατήσεων του ομίλου των Stella Hotels διερευνά λύσεις που καθιστούν ολόκληρη την εμπειρία των πελατών προσαρμοσμένη 100% στο κάθε άτομο ξεχωριστά. Αναγνωρίζοντας και φροντίζοντας για τις μεμονωμένες προτιμήσεις των καλεσμένων μας βρισκόμαστε πάντα σε εγρήγορση ώστε να ικανοποιήσουμε κάθε αίτημα των επισκεπτών μας προσφέροντας tailor made υπηρεσίες. 

Τέλος οι καλεσμένοι μας μπορούν να κάνουν την κράτησή τους είτε εφόσον είναι πλήρως εμβολιασμένοι είτε με αρνητικό PCR test.

- Είστε αισιόδοξη για τον φετινό τουρισμό ; Και σε τι ποσοστό βλέπετε αύξηση σε σύγκριση με το περσινό καλοκαίρι ; 

Είμαστε πάντα αισιόδοξοι γιατί γνωρίζουμε καλά και αγαπάμε αυτό που κάνουμε. Οι τάσεις είναι ενθαρρυντικές διότι δεν αφήνουμε τίποτα στην τύχη του. Με αξίες που όλοι μοιραζόμαστε όπως: η ομαδικότητα, η ταχύτητα, η αποτελεσματικότητα, το πάθος και το πελατοκεντρικό mindset, η ευέλικτη ομάδα των Stella Hotels μπορεί να υπερβαίνει πάντα τις προσδοκίες και τον πήχη που έχει θέσει. Για αυτό το λόγο πιστεύω πως φέτος θα καταφέρουμε να ανακτήσουμε το 55-60% της δραστηριότητας που είχαμε το 2019.

Ο Ιούλιος ήταν αρκετά ενθαρυντικός και θα κλείσει φτάνοντας σε ένα ποσοστό 75% σε σχέση με το 2019. Αυτό το οποίο μπορώ να σας πω με απόλυτη βεβαιότητα είναι ότι φέτος δείξαμε περισσότερη εμπιστοσύνη στις δυνατότητές μας και το αποδείξαμε ανοίγωντας πρώτοι στις 6 Μαιου δείχνωντας ότι έχουμε τη δυνατότητα να φέρουμε εις πέρας τέτοιες δύσκολες ασκήσεις και να το κάνουμε με τρόπο οργανωμένο στηριζόμενοι στα δεδομένα τα οποία έχουμε. Πιστεύω ότι η τουριστική σεζόν φέτος μπορεί να επεκταθεί μέχρι και τον Νοέμβιο μιας και η ανάγκη των ανθρώπων να ταξιδέψουν είναι μεγάλη. 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • XILOURIS TRAVEL
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper