Ο ιδιοκτήτης του ΩΡΙΜΑΣΙΣ αποκλειστικά στο Newspistol.gr : " Συνέπεια στην ποιότητα, υψηλή εξυπηρέτηση, σεβασμός στον πελάτη "

Ο ιδιοκτήτης του ΩΡΙΜΑΣΙΣ αποκλειστικά στο Newspistol.gr :  Συνέπεια στην ποιότητα, υψηλή εξυπηρέτηση, σεβασμός στον πελάτη

Στην ORIMASIS όπως έχετε μάθει μέσα από σειρά άρθρων στο Newspistol.gr ασχολούνται  με την ξηρή ωρίμαση κρέατος, προσφέροντας μία πλήρη γκάμα ειδικών κοπών από επιλεγμένες Ελληνικές μοσχίδες.

Ωριμάζουν τα κομμάτια με συγκεκριμένη διαδικασία για 40 ημέρες και άνω, σε ειδικά διαμορφωμένους ψυκτικούς θαλάμους. Επίσης παράγουν μια εκλεκτή σειρά αλλαντικών από ελληνικά κρέατα, χωρίς συντηρητικά και πρόσθετα.

Στον διατροφικό κόσμο ORIMASIS, θα βρείτε ακόμη κρέατα από τις καλύτερες διεθνείς φάρμες εκτροφής Black Angus Beef, Wagyu Beef, Iberico Pork, Galicia Beef. Όραμά της επιχείρησης  είναι να μας δείξει πως το κρέας δεν είναι απλά μια τροφή, αλλά αποτελεί μία εμπειρία, ένα γαστρονομικό ταξίδι, που μπορείτε να μοιραστείτε με τα αγαπημένα σας πρόσωπα, δημιουργώντας υπέροχες στιγμές.

Στην συνέντευξη που ακολουθεί με τον Ιδιοκτήτη Τάσο Χατζηλιάδη μαθαίνουμε όλα τα μυστικά της εταιρείας αλλά και τον τρόπο που μπορείτε να προμηθευτείτε την μεγάλη γκάμα αλλαντικών και κρεάτων. Αξίζει να μοιραστείτε μαζί μας όλα όσα είπαμε και σύντομα σας έχουμε και μια μεγάλη έκπληξη μιας και θα επισκεφτούμε με κάμερα τον υπέροχο χώρο τους... 

- Θέλω να μάθω λίγα πράγματα για την εταιρεία σας και πως δραστηριοποιείται;

Η ΩΡΙΜΑΣΙΣ, είναι μια ελληνική εταιρεία με περισσότερα από 30 χρόνια εμπειρία στο χώρο του κρέατος. Η  ξηρή ωρίμαση (dry aging) αποτελεί το βασικό πυλώνα της παραγωγικής μας διαδικασίας. 

Προσφέρουμε μία πλήρη γκάμα ειδικών κοπών από επιλεγμένες Ελληνικές μοσχίδες, παράγουμε τα δικά μας αλλαντικά χωρίς συντηρητικά και εισάγουμε premium κοπές από τις πλέον περιζήτητες φάρμες του κόσμου.

Βασικό πλεονέκτημά μας, είναι η μεριδοποίηση και συσκευασία όλων των κόπων, και η αποστολή τους σε όλη την Ελλάδα. 

 

-  Μιλάμε για ένα δυνατό Brand που έχετε σκοπό να το αναπτύξετε και εκτός Ελλάδος;

Τη δεδομένη χρονική στιγμή, λόγω μεγάλης ζήτησης των προϊόντων μας, κύριο μέλημά μας είναι η συνέχιση της παροχής υψηλής ποιότητας προϊόντων και εξυπηρέτησης στο ελληνικό αγοραστικό κοινό. 

Ωστόσο, κεντρική στόχευση για την εταιρεία μας αποτελεί η ενίσχυση του πλάνου εξωστρέφειας, με τη διείσδυση και επέκταση σε νέες αγορές, επενδύοντας στις συνεργασίες και στους ισχυρούς δεσμούς με τους προμηθευτές μας, για την παρουσία των προϊόντων μας στο εξωτερικό.

 

-  Που μπορεί να βρει κανείς τα προϊόντα «ΩΡΙΜΑΣΙΣ». 

Οι δυνατότητες που προσφέρουμε είναι πολλαπλές. Οι πελάτες χονδρικής, κατόπιν συνεννόησης, μπορούν να επισκεφτούν τις εγκαταστάσεις και το εργαστήριό μας, να δουν όλα τα στάδια της παραγωγικής διαδικασίας «ΩΡΙΜΑΣΙΣ», και να διαλέξουν τις κοπές που τους ενδιαφέρουν.

Για τους πελάτες λιανικής, διαθέτουμε ηλεκτρονικό κατάστημα, στο οποίο μπορεί κανείς να βρει πάνω από 150 κοπές με διαφορετικές ωριμάνσεις, καθώς και μία τεράστια ποικιλία δικών μας χειροποίητων αλλαντικών χωρίς συντηρητικά. Εξυπηρετούμε καθημερινά, Δευτέρα με Παρασκευή και στέλνουμε τα προϊόντα μας σε όλη την Ελλάδα.  

Τέλος, μπορεί να βρει κανείς τα προϊόντα «ΩΡΙΜΑΣΙΣ» και σε φυσικά καταστήματα, καθώς διαθέτουμε ένα ισχυρό δίκτυο με πολλά συνεργαζόμενα κρεοπωλεία σε όλη την Ελλάδα, και φυσικά, στο κατάστημα λιανικής πώλησης που έχουμε στην Παλαιά Φώκαια.  

- Έχετε καταφέρει ως εταιρεία χωρίς διαφήμιση στην τηλεόραση και στο Instagram να χτίσετε ένα πολύ δυνατό brand. Πως το πετύχατε αυτό;

Η απάντηση είναι απλή: Συνέπεια στην ποιότητα, υψηλή εξυπηρέτηση, σεβασμός στον πελάτη.  Στη δική μας περίπτωση, η καλύτερη διαφήμιση ήρθε μέσα από τη δουλεία μας. Οι ευχαριστημένοι πελάτες μας και το word of mouth, ήταν αυτά που συνέβαλλαν στην ισχυροποίηση και διάδοση του brand μας. 

Ωστόσο, αναμφίβολα η συμμετοχή μας σε τρεις μεγάλες εκθέσεις (HORECA, FOODEXPO, EXPOTROF) βοήθησε στην επικοινωνία των προϊόντων μας σε ένα ευρύτερο κοινό. Ακόμα, προσπαθούμε με σωστό προγραμματισμό και πρωτότυπο περιεχόμενο, να αξιοποιούμε τις δυνατότητες που μας δίνουν τα social media.

 

- Η περίοδος του Κορονοιού τι μαθήματα έδωσε στην επιχείρηση σας και πως αντιμετωπίσατε τα νέα δεδομένα που έφερε;

Είναι γεγονός πως από τότε που μπήκε ο κορονοϊός στη ζωή μας, η καθημερινότητα όλων μας άλλαξε. 

Παρότι η κίνηση στο φυσικό μας κατάστημα δεν μειώθηκε, αντιθέτως αυξήθηκε, είδαμε αύξηση και στις Online παραγγελίες, με τον κόσμο να στρέφεται σε ντόπια προϊόντα, και περισσότερο ποιοτικά. Αυτό φάνηκε και από τις παραγγελίες στο eshop μας, όπως επίσης και από τα συνεργαζόμενα καταστήματα μας (ντελικατέσεν, κρεοπωλεία) που παρέμειναν ανοιχτά. 

Η θετική επίδραση, συνεχίστηκε και με το άνοιγμα των εστιατορίων, που προσανατολίστηκαν σε καλύτερες και υψηλότερες προδιαγραφές προϊόντων. 

 


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • XILOURIS TRAVEL
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper