Μιχάλης Ρακιντζής : Όσα είπε για τη σχέση του με τη Σοφία Αρβανίτη αλλά και τη συμμετοχή του στην Eurovision

Μιχάλης Ρακιντζής :  Όσα είπε για τη σχέση του με τη Σοφία Αρβανίτη αλλά και τη συμμετοχή του στην Eurovision

Καλεσμένος στην εκπομπή, Στούντιο 4, βρέθηκε ο Μιχάλης Ρακιντζής και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στη συμμετοχή του στην Eurovision και όσα πήγαν λάθος το βράδυ του τελικού.


«Προτάσεις είχα να γράψω για όποιον Έλληνα τραγουδιστή θέλω. Δεν ήθελα να το κάνω. Προερχόμουν από διαφορετικά μουσικά ακούσματα. Πάντα σε κάθε δίσκο μου υπάρχουν κάποια λαϊκά. Ήθελα να ασχοληθώ πολύ με τον εαυτό μου, με μουσικές ιδέες, ήθελα τη μοναχικότητά μου. Μπορεί να μεταφραστεί και σε βλακεία γιατί χάνεις πολλά χρήματα. Δεν σνόμπαρα κανέναν. Έφαγα και βρισίδι στα περιοδικά πώς τόλμησα σαν πρωτοεμφανιζόμενος να αρνηθώ στον τάδε και την τάδε. Δεν σημαίνει ότι επειδή είσαι πρωτοεμφανιζόμενος να λες “ναι” σε όλα. Θα εδραιωθώ με τις δικές μου δυνάμεις.

Δεν ήμουν κλεισμένος στο σπίτι μου όλα αυτά τα χρόνια. Για να κάνεις δισκογραφία με συναυλίες και όλα αυτά, σαφώς πρέπει να κάνεις ό,τι χρειάζεσαι.

Οι σχέσεις μου με τα media ήταν πολύ καλές. Δεν ήμουν ποτέ παράξενος, δεν την είπα σε κανένα και δεν πήρα ποτέ να ζητήσω κάτι από κάποιον. Ούτε εγώ έχω παράπονο ούτε εκείνοι έχουν.

Με την Σοφία Αρβανίτη δεν υπήρξε έκθεση. Υπήρξε συνεργασία, συναυλίες μαζί και δισκογραφία. Δεν βγήκαμε στα περιοδικά.


Ούτε καν ξέρει ο κόσμος ότι τα είχαμε και αν τα είχαμε. Μπορεί και να μην τα είχαμε. Έχετε δει κάτι;».


«Αναβάθμιση δεν έγινε ξαφνικά απλά εμείς αρχίσαμε να την προσέχουμε παραπάνω. Εγώ ήθελα να πάω στην Eurovision γιατί ήταν κάτι που δεν είχα ξανακάνει. Ήμουν έξω από το φανάρι της ΕΡΤ και είχα ακούσει την ίδια μέρα για μια αίτηση συμμετοχής. Το έγραψα το ίδιο βράδυ το SAGAPO, το μίξαρα και το έστειλα. Ο κόσμος με ψήφισε με διαφορά χιλιάδες στα τηλέφωνα. Οι υπόλοιποι συμμετέχοντες ήθελαν να είναι αυτοί. Φώναζαν όλοι μαζί.

Φεύγοντας από το ΡΕΞ, οι υπόλοιποι σταματάνε να δίνουν συνεντεύξεις. Τα μαθαίνω την επόμενη ημέρα από μια τηλεοπτική εκπομπή. Σκέφτηκα να αφήσω κάποια από αυτά τα παιδιά να πάνε. Αφού το θέλουν τόσο πολύ, ας πάνε. Ήρθα στην ΕΡΤ και τους είπα “δεν πάω, δώστε σε έναν από αυτούς που θέλουν”. Μου είπαν ότι δεν γίνεται γιατί το ψήφισε ο κόσμος. Εγώ που κάνω χρόνια τηλεοράσεις ξέρω ότι εφόσον τελειώσει όλη η εκδήλωση, οι τίτλοι τέλους πέφτουν με playback. Αυτό ήξερα εγώ! Εγώ τραγούδησα κανονικά αλλά φαντάζομαι ότι οι τίτλοι ήταν playback. Όταν έχεις κάνει πάνω από χίλιες εμφανίσεις γιατί να τραγουδήσω playback; Εγώ δεν το έχω κάνει ποτέ. Δεν πήγα να τραγουδήσω ποτέ με playback.

Την άλλη μέρα αρχίζει το πανηγύρι που κράτησε και πολλούς μήνες. Δεν μπορείς να φανταστείς τι λεγόταν. Να πηγαίνει η άλλη με το ρούχο της σε εκπομπές και να λέει ότι δεν είναι το ίδιο χρώμα που είδατε στο live. Τα ρούχα πούλαγαν, τα βήματα που κάναμε. Δεν με στεναχώρησε τίποτα. Το παιχνίδι το γνωρίζω πολύ καλά. Οι εκπομπές είχαν φοβερή τηλεθέαση και με πήρε διευθυντής και μου είπε ότι αυτό που γίνεται, δεν έχει ξανασυμβεί ούτε σε σεισμό. Δεν με πίκρανε γιατί ήξερα τι έγινε. Ο πόλεμος υπήρχε από την αρχή.

Μου αρέσει ο σαματάς! Ό,τι έχω κάνει στη ζωή μου, το έχω κάνει με σαματά. Είναι πολύ πιο εύκολο να ξεκινήσεις μια καριέρα από ένα τυχαίο συμβάν, το δύσκολο είναι να ανατρέψεις όλο αυτό που έχει γίνει. Στα live όπου παίζουμε το SAGAPO γίνεται χαμός. Δεν είναι ότι δικαιώνεσαι αλλά τελικά η αλήθεια επικρατεί. Δεν ήταν φτιαχτό!

Η μουσική είναι για να περνάς καλά, να διασκεδάζεις και να περάσεις άλλες στιγμές. Δεν είναι για φασαρίες και τσαμπουκάδες!

Όλος αυτός ο χαμός που γίνεται εδώ πέρα για μήνες, φτάνει και έξω. Τα φαν κλαμπ έχουν απόλυτη επικοινωνία μεταξύ τους. Έχουν ξεκινήσει από Ελλάδα από συγκεκριμένη εκπομπή και κανάλι, να κατηγορούν τους Σουηδούς ότι έχουν κλέψει το τραγούδι από τον Χατζιδάκι. Καμία σχέση εν τω μεταξύ! Το χρεώθηκα εγώ αυτό. Και δεν φτάνει αυτό, γίνεται ξανά στο Ταλίν. Κόντευαν να γίνουν επεισόδια σε πλατεία όταν έδινα συνέντευξη. Ανεβαίνουμε πάνω να παίξουμε, παίζουμε με in ear και ακούει ο ένας τον άλλον, δεν ακούω εμένα. Άκουγα τον μπασίστα που έκανε φωνητικά. Και γινόταν ένας πανικός. Πετάω το ακουστικό μήπως ακούσω από το βάθος της αίθουσας. Δεν θα διέκοπτα ποτέ, σαν άνθρωπος δεν σταματάω ποτέ. Εκ των υστέρων και μετά που έγινε αυτός ο χαμός δεν είπα τίποτα γιατί φαίνεται δικαιολογία. Ήταν μαρτύριο! Είχε πλάκα, δεν μπορούσα να ακούω. Άλλος άκουγε τη δική μου τη φωνή. Προσπαθούσα να τους πω κάτι, μέχρι και το μάτι έκλεινα αλλά δεν».


0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • ANEK
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper