«Πέρασε» η Τροπολογία για τις αλλαγές σε ΜΜΕ και διαφήμιση

«Πέρασε» η Τροπολογία για τις αλλαγές σε ΜΜΕ και διαφήμιση

Κατά πλειοψηφία πέρασε, τελικά, από το Β' Θερινό Τμήμα της Βουλής, η επίμαχη Τροπολογία, που προβλέπει αλλαγές στον τρόπο τιμολόγησης των διαφημίσεων και τη λειτουργία των Ηλεκτρονικών Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης, με τον αριθμό 1687/134.

Η συζήτηση έγινε απουσία του ΣΥ.ΡΙΖ.Α. αλλά και του Κ.Κ.Ε., που αποχώρησαν καταγγέλλοντας τη διαδικασία.

Μαζί με τη συγκεκριμένη Τροπολογία, «πέρασαν» κι αυτές για τη ΝΕΡΙΤ και την παράταση στην διαδικασία αδειοδότησης θεάτρων και άλλων καλλιτεχνικών χώρων.

Σημειώνεται πως στο σύνολό του ψηφίστηκε και το Νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας, για την αποδοχή δωρεών, με αφορμή την κύρωση της Σύμβασης Δωρεάς μεταξύ της 1ης Υγειονομικής Περιφέρειας Αττικής, του Γενικού Ογκολογικού Νοσοκομείου Κηφισιάς «Οι Άγιοι Ανάργυροι» και του ΝΠΙΔ με την επωνυμία ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΦΙΛΩΝ ΓΕΝΙΚΟΥ ΟΓΚΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ ΚΗΦΙΣΙΑΣ «ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΑΝΑΡΓΥΡΟΙ».


Προέλευση: epoli.gr

0 σχόλια » Γράψε σχόλιο »

  • ANEK
  • NDQUE
  • TEATRO
  • BLUEPEAK PROPERTIES
  • FANTASIA
  • VOGUE
  • Orimasis
  • Casper